
Posjet naših učenika zajednici Cenacolo
Dana 29.10.2024. učenici završnih razreda u pratnji školske pedagoginje, psihologinje i ostalih djelatnika škole posjetili su zajednicu Cenacolo u Biogradu na Moru. Posjet je edukativnog karaktera jer su učenici pobliže upoznati s ovisnostima modernoga doba, a ponajprije o utjecaju psihoaktivnih droga na razne sfere ljudskog života.
Učenici su imali priliku čuti osobna životna svjedočanstva bivših ovisnika te upoznati njihov sadašnji način života koji promovira drugačije životne vrijednosti u odnosu na prethodni stil života. Sve što su učenici doživjeli tijekom posjeta Cenacolu može biti korisno i pomoći im da shvate koje životne vrijednosti treba prihvatiti, a koje odbaciti kada se susretnu s izazovima koje nudi današnje moderno društvo.
Posjet Cenacolu oduševio je učenike i djelatnike naše škole i samo je jedan u nizu planiranih posjeta ovog tipa.
Poziv na testiranje kandidatima prijavljenima na natječaj za nastavnika/cu geografije
Održano 1. MŽSV za županije Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske iz sektora Ekonomija, trgovina i poslovna administracija, podsektor poslovna administracija
Dana 08. studenog 2024., održano je Međužupanijsko stručno vijeće (MŽSV) za nastavnike iz županija Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske, iz sektora Ekonomija, trgovina i poslovna administracija, podsektor poslovna administracija. Skup, koji je vodila naša nastavnica Martina Jerković, univ.spec.oec., voditeljica MŽSV-a, obuhvatio je aktualne teme i inovacije u obrazovanju te važna pitanja za daljnji razvoj strukovnog obrazovanja.
Nakon usvajanja Godišnjeg plana i programa rada, sudionici su imali priliku čuti niz korisnih predavanja. Kornelija Peraić iz SŠ Biograd na Moru predstavila je temu Samovrednovanje u obrazovanju i Martina Jerković iz Srednje škole Ivana Meštrovića Drniš, alat Selfie for teachers, koji pomaže nastavnicima u prepoznavanju vlastitih kompetencija i područja za profesionalni razvoj. Lidija Daničić iz Ekonomske i trgovačke škole Dubrovnik predstavila je koncept modularne nastave, objašnjavajući kako ovaj pristup prilagođava tempo i sadržaj učenicima, čime doprinosi kvaliteti obrazovanja i individualnom napretku.
U Srednjoj školi Ivana Meštrovića - Drniš održana treća radionica Erasmus+ projekta "Hands up for the Better Future"
Dana 5. studenog, u sklopu Erasmus+ projekta "Hands up for the Better Future", održana je treća radionica u našoj školi, na kojoj su učenici ekonomisti preuzeli ulogu malih reportera s ciljem podizanja svijesti o temama "bacanja hrane" i "smeća i tekstilnog otpada". Mentorice iz LAG More249 i LAG Krka te naša nastavnica Martina Jerković s učenicima su dva sunčana sata provodili radionicu.
Tijekom radionice, učenici su se transformirali u različite društvene dionike – predstavnike JLS-a, škola, organizacija civilnog društva te reportere i kamermane. Zajednički su definirali glavne probleme, posljedice i uzroke unutar "Kotača posljedica", te su aktivno radili na pronalaženju rješenja. Kroz ovaj proces, potvrdili su koliko je važna međusobna suradnja za dobrobit cijele zajednice.
Natječaj za zasnivanje radnog odnosa za strukovnog učitelja/cu za turizam i ugostiteljstvo
Natječaj za zasnivanje radnog odnosa za nastavnika/cu geografije
Natječaj za zasnivanje radnog odnosa za strukovnog učitelja/cu - elektrotehnika
EU Code Week 2024: Digitalne kompetencije u fokusu uz projekt CARNET-a "BrAIn"
Tijekom tjedna programiranja EU Code Week 2024, u našoj školi predstavljene su aktivnosti iz Kurikuluma za fakultativni predmet za razvoj digitalnih kompetencija učenika. Ovaj inovativni odgojno-obrazovni program razvijen je u sklopu projekta Hrvatske akademske i istraživačke mreže CARNET pod nazivom "BrAIn – Podrška primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju", s ciljem pružanja podrške digitalnoj transformaciji škola.
Osnovna misija projekta je modernizacija kurikuluma i obrazovnih materijala te prilagodba metodike učenja i poučavanja u skladu s dinamičnim razvojem digitalne tehnologije. Projekt također potiče veću uključenost učenika u odgojno-obrazovni proces kroz praktične i interaktivne aktivnosti.
Pod mentorstvom Martine Jerković, učenici uključeni u projekt proveli su planirane aktivnosti primjenjujući inovativni alat Fliki AI Video Generator. Koristeći umjetnu inteligenciju, učenici su izrađivali kreativne video materijale, istražujući mogućnosti tehnologije u obrazovanju te razvijajući svoje digitalne i kreativne vještine.