Scientix i modularna nastava
Nastavnica Srednje škole Ivana Meštrovića Drniš - Martina Jerković univ.spec.oec., ujedno i ambasadorica Scientixa, sudjelovala je na edukaciji koju je Scientix platforma organizirala za nastavnike iz cijele Europske unije.
Tijekom edukacije predstavljeni su ključni elementi aktualnih europskih inicijativa u području otvorenog školovanja i STE(A)M obrazovanja.
Sudionici su imali priliku poslušati predavanje o razvoju open schooling pristupa, razmijeniti iskustva vezana uz SLEs projekte te promišljati o mogućnostima njihove dugoročne održivosti u školskom okruženju. Predstavljen je i završni SLEs portfolio koji donosi niz inspirativnih primjera iz prakse, kao i pregled Blue Projects te KA1 i KA2 programa financiranja koji nastavnicima mogu otvoriti nove prilike za profesionalni razvoj i inovativne obrazovne projekte.
Kako bi se što više nastavnika uključilo u aktivnosti Scientix zajednice, posebno je naglašena važnost izrade Learning Scenario materijala. U Scientixu dijeljenje znanja i iskustava smatra se temeljem napretka, a Learning Scenario predstavlja jedan od najučinkovitijih načina da učitelji međusobno razmjenjuju ideje. Riječ je o strukturiranom nastavnom planu koji uključuje jasno definirane ciljeve, opis aktivnosti, korištene alate te refleksiju o provedenoj nastavi. Korištenjem Scientix predloška, svaki nastavnik može jednostavno izraditi vlastiti scenarij poučavanja i time omogućiti drugim edukatorima da ga prilagode ili repliciraju u svojim učionicama.
Svi zainteresirani nastavnici mogu preuzeti predložak ili istražiti stotine već objavljenih Learning Scenario materijala dostupnih u Scientix repozitoriju na poveznici OVDJE.
Ovi scenariji poučavanja mogu biti iznimno korisni nastavnicima iz različitih sektora, osobito u planiranju i provedbi modularne nastave. Inspirirani postojećim primjerima, nastavnici mogu osmisliti vlastite scenarije koji će im pomoći u ostvarivanju ishoda modula koje predaju te unaprijediti kvalitetu nastave kroz inovativne i suvremene metode poučavanja.

